עו"ד עמון סתו
משרד עורכי דין פשיטת רגל בקרית אתא

המצב הפיננסי שלך קשה? הסתבכת מול אינספור נושים (בנקים, ספקים, לקוחות וכדומה) אשר לא מאפשרים לך לעמוד על הרגלים מבחינה כלכלית? – משרד עו"ד עמון סתו נמצא כאן בשבילך!

משרד עו"ד עמון סתו בעל התמחות צרה בדיני חדלות פירעון ושיקום כלכלי (פשיטת רגל, פירוקים, הסדרי חובות או הוצאה לפועל). מומחיות זו מאפשרת לנו לנתח בצורה נכונה את הרכב החובות, ליצור אסטרטגיית פעולה מקיפה ולייצג את האינטרסים שלך מול הנושים בצורה האידיאלית.

אם יש לך חובות ברוב המקרים, עדיף לא להתמודד איתם לבד. ייעוץ משפטי נכון, אפקטיבי ומקצועי יכול להיות שווה לך הרבה מאוד כסף, מאמצים וזמן.

לשיחת ייעוץ ראשונית עם עו"ד עמון סתו, ללא כל התחייבות מצידך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3939694 וכל צוות המשרד ישמח לעמוד לרשותך.

עו"ד עמון סתו -עורך דין פשיטת רגל בקרית אתא
הסדרי חוב, פירוקים, חדלות פירעון ושיקום כלכלי בקרית אתא

משרד עו"ד עמון סתו מעניק ייעוץ משפטי ממוקד, מותאם אישית ויצירתי בדיני חדלות פירעון ושיקום כלכלי לתושבי קרית אתא והסביבה הקרובה. עו"ד עמון סתו מלווה כל לקוח בצורה אישית, אנושית וצמודה עד להשגת היעד הסופי.

המלצות, חוות דעת ועדויות של לקוחות עבר

סתו, תודה רבה על כל העזרה המהירה והמקצועית.
כשהגעתי אליך, כבר לא הייתה לי ברירה ובאתי בלי כוחות נפשיים או ציפיות מיוחדות. אתה מאמין שאפילו בחלומות הכי ורודים שלי לא חשבתי שזו התוצאה שתצליח להשיג עבורי.
זה פשוט לא אמיתי, תודה רבה על הכל!!!
מאיה זילברשטיין
גלינה, חיפה

לייעוץ משפטי ראשוני עם עמון סתו, עו"ד פשיטת רגל בקרית אתא, ניתן ליצור קשר ב- 072-3939694 ונשמח לעמוד לרשותך!