עו"ד עמון סתו - משרד עורכי דין פשיטת רגל בקריות

יש לך חובות עצומים שאין לך מושג איך להחזיר אותם? המציאות הכלכלית הובילה אותך לסף ייאוש? –משרד עו"ד עמון סתו נמצא כאן בשבילך!

משרד עו"ד עמון סתו מעניק הגנה משפטית, ליווי וייצוג לחייבים בהליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי (פשיטת רגל, הוצאה לפועל, הסדרי חובות או פירוקים של חברות). במהלך השנים, ליווינו אינספור יחידים וחברות בהליכים מורכבים כך שאנו בטוחים שהניסיון, המומחיות והידע הרב שצברנו בתחום יוכל לשמש אותנו בייצוג האינטרסים שלך מול הנושים (הבנקים, הספקים או הלקוחות) אשר מצרים את צעדיך.

על פי חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי התשע"ח- 2018, חובות הן לא גזרת גורל וכל אחד (אדם פרטי או חברה בע"מ) זכאי לפעול, לקבל הגנה וייצוג משפטי אשר יאפשר לו לפתוח דף חדש מבחינה כלכלית.

לקבלת הגנה, ליווי וייעוץ משפטי ראשוני, ללא כל התחייבות מצידך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3939694 ונשמח לעמוד לרשותך. 

עו"ד עמון סתו -עורך דין פשיטת רגל בקריות
הסדרי חוב, פירוקים, חדלות פירעון ושיקום כלכלי בקריות

משרד עו"ד עמון סתו מעניק ייעוץ משפטי ממוקד, מותאם אישית ויצירתי בדיני חדלות פירעון ושיקום כלכלי לתושבי הקריות והסביבה הקרובה. עו"ד עמון סתו מלווה כל לקוח בצורה אישית, אנושית וצמודה עד להשגת היעד הסופי.

המלצות, חוות דעת ועדויות של לקוחות עבר

סתו, תודה רבה על כל העזרה המהירה והמקצועית.
כשהגעתי אליך, כבר לא הייתה לי ברירה ובאתי בלי כוחות נפשיים או ציפיות מיוחדות. אתה מאמין שאפילו בחלומות הכי ורודים שלי לא חשבתי שזו התוצאה שתצליח להשיג עבורי.
זה פשוט לא אמיתי, תודה רבה על הכל!!!
מאיה זילברשטיין
גלינה, חיפה

לייעוץ משפטי ראשוני עם עמון סתו, עו"ד פשיטת רגל בקריות, ניתן ליצור קשר ב- 072-3939694 ונשמח לעמוד לרשותך!