עמון סתו - משרד עורכי דין פשיטת רגל בקרית מוצקין

עו"ד עמון סתו
משרד עורכי דין פשיטת רגל בקרית מוצקין

הריביות מצטברות לך מול העיניים? הבנקים לא מפסיקים ללחוץ אותך והמצב הנפשי, העסקי והמשפחתי שלך נמצא במדרון חלקלק? – משרד עו"ד עמון סתו הוא הכתובת עבורך!

לצערנו, חובות שהולכים וטופחים משפיעים בצורה ישירה על כל היבט בחייו של החייב. לעיתים קרובות, חובות פוגעים פגיעה אנושה לא רק בדירוג האשראי או בהתנהלות היומיומית של החייב אלא גם בחוסן הנפשי והמשפחתי שלו – לשמחתנו, זה בהחלט לא חייב להיות ככה. חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי התשע"ח- 2018, שם דגש על שיקומו הכלכלי של החייב כך שבתוך זמן קצר ניתן לקבל הפטר (פטור מכל חובות העבר) והזדמנות שניה בכל הקשור לסוגיות הכלכליות של החייב.

משרד עו"ד עמון סתו עוסק אך ורק בדיני חדלות פירעון ושיקום כלכלי (פשיטת רגל, הוצאה לפועל, הסדרי חובות או פירוקים של חברות) כך שהניסיון הרב שצברנו במהלך שנות פעילות המשרד מאפשר לנו לנתח את הרכב החובות שלך בצורה המיטבית ולהתאים לך את הפתרון המשפטי הטוב ביותר.

לקבלת ליווי, הגנה וייצוג משפטי ראשוני בהליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3939694 ונשמח לעמוד לרשותך.

עו"ד עמון סתו -עורך דין פשיטת רגל בקרית מוצקין
הסדרי חוב, פירוקים, חדלות פירעון ושיקום כלכלי בקרית מוצקין

משרד עו"ד עמון סתו מעניק ייעוץ משפטי ממוקד, מותאם אישית ויצירתי בדיני חדלות פירעון ושיקום כלכלי לתושבי קרית מוצקין והסביבה הקרובה. עו"ד עמון סתו מלווה כל לקוח בצורה אישית, אנושית וצמודה עד להשגת היעד הסופי.

המלצות, חוות דעת ועדויות של לקוחות עבר

סתו, תודה רבה על כל העזרה המהירה והמקצועית.
כשהגעתי אליך, כבר לא הייתה לי ברירה ובאתי בלי כוחות נפשיים או ציפיות מיוחדות. אתה מאמין שאפילו בחלומות הכי ורודים שלי לא חשבתי שזו התוצאה שתצליח להשיג עבורי.
זה פשוט לא אמיתי, תודה רבה על הכל!!!
מאיה זילברשטיין
גלינה, חיפה

לייעוץ משפטי ראשוני עם עמון סתו, עו"ד פשיטת רגל בקרית מוצקין, ניתן ליצור קשר ב- 072-3939694 ונשמח לעמוד לרשותך!